Eerste foto's en een korte update - Reisverslag uit Stillorgan, Ierland van Renee Berg - WaarBenJij.nu Eerste foto's en een korte update - Reisverslag uit Stillorgan, Ierland van Renee Berg - WaarBenJij.nu

Eerste foto's en een korte update

Blijf op de hoogte en volg Renee

21 Juli 2014 | Ierland, Stillorgan

Heehoi allemaal,
Ik kreeg veel leuke reacties op mijn vorige update, dus dat moedigt me aan om vandaag weer een update te maken over de afgelopen dagen. Ik maak zoveel mee hier en bijna alles is nieuw. Terwijl ik dacht dat ik toch echt wel veel wist. Ook zal ik wat foto's toevoegen van de stad en straten.

Het is fijn dat het centrum van Stillorgan 15 minuten loop afstand is. Er zitten daar een paar winkels die handig zijn, een drogist, supermarkt, kledingwinkel, telefoonwinkel, macdonalds, Starbucks, en een handige officeshop. Ook zit er een soort speelhal, daar ben ik donderdag heen geweest met 2 andere aupairs. Sophie uit Frankrijk en Amber uit Amerika. Het is leuk om andere meiden te ontmoeten hier. Zondag ben ik met Sophie uit Frankrijk en Elodie ook uit Frankrijk naar het Rose Festival geweest in Raheny. Ik ging voor het eerst met de bus en de trein hier. En ik heb meteen een soort OV chipkaart gekocht. Superhandig. Het was superwarm en ik ben natuurlijk weer verbrand. Maargoed er waren allemaal kraampjes en bloemen overal. Supergezellig! Oh en iedereen hier praat over 'THE' 99 flake.' Dus ik bestelde het met de meiden, en het is just a softijsje met een rij van een reep chocolade erin. Ik heb er heel hard om gelachen. Iedereen in het park liep ermee. So weird.

Om een uur of 3 zijn we met de trein terug naar Dublin City Center gegaan, daar hebben we gewinkeld in onder andere de Penny's (Primark) waar ik nagellak remover kocht en een kleine tas. en daarna hebben we wat gedronken in een pub. Ik had een drankje wat erg veel leek op Jillz. Veel rondgelopen in Dublin en veel foto's gemaakt. Die ik als het goed is hieronder of hierbij kan zetten.
Ik ga het zo eens proberen.

Vandaag had ik mijn eerste werkdag alleen, mijn hostmom was wel thuis maar ik heb de hele dag alleen gedaan. 8.30 tot na het diner. En het ging allemaal prima! :) Voor deze week staan nog een paar afspraken met andere aupairs.

Bye!



  • 21 Juli 2014 - 22:01

    Elly:

    Hoi lieffie,

    Wat superleuk om te lezen allemaal. Ik ben zo blij dat je het allemaal leuk vindt.
    Stoer je eerste echte werkdag alleen. En superleuk al die internationale vriendinnen, gezellig!
    Met Snoopy gaat het goed hoor. Ze begint al te denken dat ik Renee heet, hihi!
    Het is hier wel een beetje warm voor haar maar doe haar snel naar buten als ik uit mijn werk kom. Voor we het weten is het herfst en dan zoekt ze juist de warme plekjes op.
    Nou, veel plezier weer verder. Spreek je weer op se Skype of app en anders tot het volgende reisverslag.
    Liefs en dikke kuz, mam

  • 22 Juli 2014 - 13:23

    Paul:

    Hoi lieffie,

    Wat superleuk om te lezen allemaal. Ik ben zo blij dat je het allemaal leuk vindt.
    Stoer je eerste echte werkdag alleen. En superleuk al die internationale vriendinnen, gezellig!
    Nou, veel plezier weer verder. Spreek je weer op se Skype of app en anders tot het volgende reisverslag.

    Liefs en dikke kuz, Paul

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renee

Actief sinds 23 Mei 2014
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 3149

Voorgaande reizen:

16 Juli 2014 - 30 November -0001

Ierland

Landen bezocht: