Hulp nodig! - Reisverslag uit Stillorgan, Ierland van Renee Berg - WaarBenJij.nu Hulp nodig! - Reisverslag uit Stillorgan, Ierland van Renee Berg - WaarBenJij.nu

Hulp nodig!

Blijf op de hoogte en volg Renee

28 Augustus 2014 | Ierland, Stillorgan

Hey hoi allemaal,

Als eerst heb ik even een vraagje, ik wil heel graag over naar een andere blogsite. ik heb een beetje ruzie met deze site en foto's uploaden. En dat is best zonde! Want ik wil heel graag de foto's met jullie delen. Dus bij deze: Wie heeft er goede tips voor me? Help me uit de brand! :) (ik wil niet mijn hele Facebook volzetten met mijn avonturen in Ierland.)

Mijn tweede vraag.. Ik ben heel erg nieuwsgierig of er überhaupt wel iemand mijn blog leest, als je dit leest zou je dat aan mij kunnen laten weten. Even iets reageren hier onder bij de reacties of even een mailtje sturen naar me?

Mijn zus Elena is afgelopen week hier een weekje geweest, ik zou daar graag meer over vertellen op mijn volgende blog. Ik houd jullie op de hoogte!

  • 28 Augustus 2014 - 18:14

    Elly:

    Natuurlijk lees ik het, maar dat wist je al.
    Kuz, mam

  • 29 Augustus 2014 - 09:01

    Gekke Sabira:

    Heee ik weet geen ander site maar ik lees je blog wel!!
    Xx

  • 29 Augustus 2014 - 14:14

    Jessica:

    Ik lees je blog want je hebt interessante verhalen te vertellen! Dus vooral doorgaan! :)

  • 11 September 2014 - 20:51

    Barbara:

    Beetje laat, maar ik lees je blog graag! vooral doorgaan. Ben goed Jaloers. Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renee

Actief sinds 23 Mei 2014
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 3148

Voorgaande reizen:

16 Juli 2014 - 30 November -0001

Ierland

Landen bezocht: