Neem toch een enkeltje naar het buitenland! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Renee Berg - WaarBenJij.nu Neem toch een enkeltje naar het buitenland! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Renee Berg - WaarBenJij.nu

Neem toch een enkeltje naar het buitenland!

Blijf op de hoogte en volg Renee

27 Mei 2014 | Nederland, Utrecht

YES!!! Vandaag heb ik mijn vliegticket geboekt. Een enkeltje naar Ierland wel te verstaan :) Heerlijk om te weten dat het nu echt zeker is. Ik heb een leuk gezin gevonden in Ierland. In Dublin om precies te zijn. Ik ga daar een jaar lang wonen en werken. Naja werken.. Ik ga natuurlijk leuke dingen doen met de kids en op ze passen/voor ze zorgen. Maar ook hoop ik heel veel van Ierland te gaan zien, en mijn Engelse skills te gaan verbeteren. Ik ben zo benieuwd!

Ik ben op het moment nog bezig met het afronden van mijn opleiding en het regelen van belangrijke dingetjes zodat ik weg kan. Focusss, nee mijn hoofd zit al in Ierland..

Dit was alvast een test berichtje vanuit Nederland. Ik vlieg 16 Juli 2014 richting Dublin.

p.s. Ik ga voor mijn volgers proberen interessante verhaaltjes te typen haha. Ik beloof niks! Mijn verhaaltjes-schrijf-skills zijn niet mijn sterkste kant, maar wie weet! ..

• 27 Mei 2014 - 23:57

Je Beste Vriendinnetje:

Ik ga je missennnnn.
    Maar je gaat lekker je ding doen daar en genieten! Ben benieuwd naar al je verhalen. Xxx