Arrived in Stillorgan, Dublin - Reisverslag uit Stillorgan, Ierland van Renee Berg - WaarBenJij.nu Arrived in Stillorgan, Dublin - Reisverslag uit Stillorgan, Ierland van Renee Berg - WaarBenJij.nu

Arrived in Stillorgan, Dublin

Blijf op de hoogte en volg Renee

17 Juli 2014 | Ierland, Stillorgan

Mijn koffer is gepakt, en hóe! Bijna al mijn kleding zit erin met dank aan mijn mama. Niet alles paste erin, dus dat betekende dat ik opweg ging met 2 vesten en een jas aan. En dat er in mijn handbagage 2 broeken en een vest erbij gepropt zaten. Je moet wat als je alles mee wilt hebben eh. Woensdagochtendvroeg om 7 uur vertrokken we naar Eindhoven airport. Mama, Paul, Marleen, Papa en ik! Het was een hele ervaring om alleen te vliegen, maar alles is prima verlopen. Het valt allemaal best mee. Ik heb een hobbelige vlucht gehad, veel turbulentie en het waaide hard. In het vliegtuig zelf 2 meiden ontmoet en heel leuk mee gekletst tijdens de vlucht. Zij gingen 5 dagen wandelen in Ierland, heeerlijk.

Aangekomen in Dublin en door alle security heen gekomen, kwam ik door de deuren in de aankomsthal. Daar stonden mijn Host mom en de kids op mij te wachten. We gingen met de auto naar huis en het was natuurlijk even wennen dat ik aan de Nederlandse bestuurderskant zat, heeeel gek haha! Thuis aangekomen hebben we lekker wat gedronken en gegeten en is mij het hele huis laten zien. Grote ruimtes en mijn eigen stekkie ziet er perfect uit. Dus daar ben ik erg blij mee. De tuin is mega. Maar echt mega. Er is een zwembad gedeelte, grasveld gedeelte, een gedeelte waar fruit groeit. 's middags naar het centrum van Stillorgan geweest met mijn host mom en de jongste. Daar hebben we boodschapjes gedaan, en vooral mijn beautyspullen/douchspullen gekocht. Ook heb ik meteen een Iers telefoonkaartje gekocht. 's avonds hebben we heerlijk gebarbecued in de tuin. Het is hier heerlijk warm weer. 's avonds heb ik gezien hoe de kids naar bed gebracht worden en niet lang erna ging ik zelf ook lekker slapen. Vanochtend werd ik om half 9 wakker, mijn kamer is een beetje verder dan de gezamelijke ruimtes dus dat is wel fijn qua privacy. Vandaag zijn we naar de bibliotheek geweest om leesboekjes te halen. Dit is op loopafstand. Het was warm weer dus daarna zijn we gaan zwemmen in het zwembad, brrrrr koud! Heel de dag lekker buiten gespeeld en vanavond weer gebarbecued.

Oh en.. ik ben verbrand op mijn tweede dag in Ierland.. no umbrella needed.

Ik heb het erg naar mijn zin dus het gaat helemaal goedkomen.

  • 17 Juli 2014 - 22:29

    Jessica:

    Wat een leuk lang verhaaltje! Zo hoeven we geen minuut van je leven te missen haha! En wat ontzettend fijn dat je het zo naar je zin hebt, je rolt gelijk in het gezin. Super leuk meid!

  • 17 Juli 2014 - 22:40

    Marleen:

    Zo trots op jou! Nu al je draai vinden in een vreemd land.. Ik doe het je niet na. Erg geruststellend dat je het naar je zin hebt. XXX

  • 17 Juli 2014 - 22:48

    Mam:

    Zo wat klinkt het allemaal tof, zo blij dat je het fijn hebt. Gister op de Skype keek je ook helemaal happy. Superlekker dit te lezen! Dikke kuz

  • 18 Juli 2014 - 06:23

    Sanny:

    he rene, fijn om te lezen dat het je nu al bevalt, dacht dat het daar altijd regende, hahaha dus niet !!! GENIET ER MAAR VAN hier wordt het ook 33 graden Brrrrr.ben benieuwd wat je allemaal gaat doen daar??? tot later.

  • 18 Juli 2014 - 09:25

    Vrouke:

    Hi Renee!
    Wat een super verslag van je reis en je eerste dag daar. Zoals je het beschrijft klinkt het heerlijk. Ik vind het ontzettend stoer van je dat je dit avontuur aan bent gegaan.
    Wel oppassen met verbranden hè? :-p

    Groetjes Vrouke

  • 18 Juli 2014 - 13:27

    Metha:

    Lijkt op een goeie start Renée! En dan dat mooie weer, toch wel bijzonder in Ierland. Hier is het nu ook superwarm, maar daar mis je dus niks van!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renee

Actief sinds 23 Mei 2014
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 3154

Voorgaande reizen:

16 Juli 2014 - 30 November -0001

Ierland

Landen bezocht: